Maserati MSG sacikšu komanda debitēja Meksikā ABB FIA Formula E pasaules čempionātā!
Sacīkšu rezultāti
Edoardo Mortara
Pirmais brīvais treniņš // P6
Otrais brīvais treniņš // P19
Kvalifikācija // P16 [1:13.618, B grupa]
Sacensības // DNF
Iegūtās pozīcijas // N/A
Ātrākais aplis // 1:14,648
Pozīcija čempionātā // P19 [0 punktu]
Maksimilians Ginters
Pirmais brīvais treniņš // P10
Otrais brīvais treniņš // P16
Kvalifikācija // P17 [1:13.742, A grupa]
Sacensības // P11
Iegūtās pozīcijas // +6
Ātrākais aplis // 1:14,754
Pozīcija čempionātā // P11 [0 punktu]
Maserati MSG Racing komanda
Pozīcija čempionātā // P8 [0 punktu]
Pārskats
Maserati MSG Racing komanda paātrinājās jaunajā Formula E ērā Mehiko E-Prix izcīņā, Brāļu Rodrigesu autodromā, komandai pietrūka tikai nedaudz, lai iekļūtu labāko desmitniekā.
Līdz ar Gen3 uzplaukumu, braucēji Edoardo Mortara un Maksimilians Ginters guva nenovērtējamu ieskatu 9. sezonas atklāšanas laikā un uzrādīja daudzsološu sākotnējo tempu pēc iepriecinošas pirmssezonas pārbaudes.
Sarežģītā kvalifikācijas sesijā, kurā abi braucēji nespēja sasniegt dueļa posmus, lika duetam atgūties no kalna sacīkstēm, kurās viņi startēja no 16. un 17. vietas.
Edo pirmajā aplī izvirzījās 15. vietā, apsteidzot Renē Rastu ar McLaren, tomēr sacīkstes ātri tika apturētas dēļ sadurmes, kurā cieta Robins Frijns.
Sacensības tika atsāktas piektajā aplī, bet atkal tika apturētas vienu apli vēlāk, kad Sems Birds ar Jaguar apstājās trasē tehniskas kļūmes dēļ. Devītajā aplī laukumā atkal tika pacelts zaļais karogs.
Edo un Makss atsākšanas laikā apdzina sodīto Denu Tiktumu, savukārt vēlāk apsteidza arī Rastu, kurš aktivizēja “Attack Mode”, paliekot 15. vietā.
18. aplī notika neveiksmīgs grieziens un sadursme, kas piespieda Edo izstāties, atstājot Maksu kā komandas vienīgo braucēju atlikušajā sacensību daļā.
Ar vēlu “Attack Mode” aktivizēšanu, vācu pilots guva labus panākumus, iegūstot punktus noslēdzošajos apļos un pēdējā tūrē apsteidza DS Penske braucēju Žanu Ēriku Verņu un ierindojās 11. vietā.
Formulas E devītā sezona turpināsies 27. un 28. janvārī ar diviem pasākumiem Riyadh Street Circuit, kas ir ielu trase Saūda Arābijas galvaspilsētā un ir iekļauta UNESCO Pasaules mantojuma sarakstā Dirijā.
Viņu vārdiem
Džeimss Rositers, Maserati MSG Racing komandas vadītājs
“Šī bija grūta diena, bet motosportā jūs visvairāk mācāties no sliktajām dienām, nevis no labajām. Sliktā kvalifikācija izsita mūs no līdzsvara, taču sacīkstēs mēs spējām atgriezties spēcīgi, Maksam cīnoties no 17. uz 11. Vietu. Edo sacensību laikā rādīja patiešām spēcīgu tempu, un viņa incidents pirmajā pagriezienā bija neveiksmīgs. Žēl, jo viņa temps bija lielisks. Mums ir daudz jāmācās, un ir daudz datu, kas mums jāapstrādā no šīs nedēļas nogales, lai mēs varētu būt labākā pozīcijā nākamajām sacensībām Dirijā.
Edoardo Mortara, Maserati MSG Racing braucējs
“Šī nedēļas nogale mums nebija labākā. Pēc tempa, kāds mums bija Valensijā, man bija grūti atrast labu ritmu, it īpaši viena apļa garumā. Man izdevās atgriezties sacīkstēs, un līdz avārijai, manuprāt, bijām labā pozīcijā, īpaši ar savu tempu un enerģiju. Bija diezgan grūti atrast labu līdzsvaru uz riepām, neveiksmīga pagrieziena un vadāmības dēļ, neizdevās izbraukt pirmo līkumu. Kopumā, bija dažas pozitīvas lietas, taču mēs rūpīgi pārbaudīsim savus datus, sapratīsim notikušo un atgriezīsimies uz sacensībām Dirijā.
Maksimilians Ginters, Maserati MSG Racing braucējs
“Šī nedēļas nogale mums kā komandai bija smaga. Lielajā augstumā bija diezgan grūti nogādāt riepas, kas ietekmēja mūsu tempu kvalifikācijā. Sākot no aizmugures, mūsu temps sacensībās bija daudz labāks, un mūsu efektivitāte un stratēģija izrādījās konkurētspējīga. Es varēju kustēties
uz priekšu par vairākām vietām, bet diemžēl mums pietrūka lai nokļūtu top 10 sarakstā. Mēs esam ieguvuši daudz datu no šīs nedēļas nogales, un tagad mums tikai jāpārbauda mūsu sniegums, jākoncentrējas uz progresu un jāatgriežas spēcīgāki Rijādā. ”
Giovanni Sgro, Maserati Corse vadītājs
“Maserati ir atgriezies sacīkstēs un, lai gan rezultāts nebija tāds, uz kādu cerējām, tas tomēr padarīja Mehiko E-Prix aizraujošu un neaizmirstamu mums visiem. Motosports ir neprognozējams. Pirmkārt un galvenokārt, mēs esam atviegloti par to, ka Edo viss ir kārtībā, un Maksam bija konkurētspējīga sacīkste, jo viņš cīnījās no 17. vietas, finišējot 11. vietā. Šīs pirmās sacīkstes bija lieliska mācību pieredze, un tagad mēs koncentrējam savu uzmanību un apņēmību Saūda Arābijā.